فروش محصولات گلخانه اي

فروش محصولات گلخانه اي

 

 

امروز مي‌خواهيم درمورد محصولات و خدمات پارس صنعت براي شما توضيح دهيم:

 

خدمات اصلي پارس صنعت فروش محصولات و تجهيزات هيدروپونيك است كه به‌جرئت مي‌توان گفت جزء بهترين فروشندگان اين حوزه از نظر كيفيت و تنوع محصولات مي‌باشند.

پارس صنعت با جمع‌آوري تمام محصولات ايجاد يك گلخانه براي شما كار را برايتان تا حدود زيادي آسان كرده است. به‌طوري‌كه اگر جوياي كار و كسب درآمد براي خود هستيد و يا دامدار هستيد و نگران تأمين علوفه سبز و تازه در زمستان، پيشنهاد ما به شما پارس صنعت است.

 

b1_1309.png

چگونه از مشاوره كشت علوفه هيدروپونيك استفاده كنيم؟

براي شروع كشت علوفه هيدروپونيك شما نيازمند هزينه زيادي نيستيد، در واقع با خريد پكيج صفر تا صد مشاوره علوفه هيدروپونيك پارس صنعت مي‌توانيد از ابتدا تا انتهاي كار را با خيال راحت به كارشناسان اين مجموعه بسپاريد.

 در پكيج صفر تا صد كشت علوفه هيدروپونيك پارس صنعت شما از خدماتي چون مشاوره تأمين تجهيزات و لوازم مورد نياز كشت علوفه هيدروپونيك، تهيه بذر مناسب و همچنين پشتيباني دائمي مي‌توانيد برخوردار شويد.

 

چرا آموزش كشت علوفه هيدروپونيك مهم است؟

يكي از نيازهاي اساسي براي حيات انسان‌ها و حيوانات آب است. در سال‌هاي اخير كمبود آب و خشكسالي باعث ازبين‌رفتن زمين‌ها و مراتع زيادي شده است كه به دنبال آن كمبود تغذيه دام و طيور را به همراه داشته است.

كشاورزي هيدروپونيك يك روش عالي و جايگزين براي كشاورزي سنتي است و با اين روش كشت مي‌توان علوفه موردنياز دام و طيور را تهيه كرد ...

اگر شما نيز علاقه‌مند به كشت  علوفه هيدروپونيك هستيد، مي‌توانيد با آموزش كشت علوفه هيدروپونيك جزء توليدكنندگان اين محصول باشيد.

 

با خريد لوازم توليد علوفه هيدروپونيك، راهي صنعت هيدروپونيك شويد!

تجهيز كردن گلخانه و يا كانكس كشت علوفه هيدروپونيك، شايد ساده به نظر برسد اما راه‌اندازي اين بستر، به طور حتم بايد با نظر كارشناسان اين صنعت باشد. زيرا هرگونه اشتباه كوچكي ممكن است منجر به آسيب‌ديدگي علوفه و در نتيجه عدم استفاده از محصول نهايي مي‌شود.

كارشناسان پارس صنعت آماده ارائه انواع خدمات نظير فروش ادوات و تجهيزات موردنياز راه‌اندازي گلخانه علوفه هيدروپونيك مي‌باشند.

نمونه‌اي از محصولات پارس صنعت براي كشت علوفه هيدروپونيك:

  • لوله‌هاي آبياري قطره‌اي
  • فن و سيستم تهويه
  • سيني كشت علوفه هيدروپونيك
  • مه پاش

 

سازه استاندارد علوفه هيدروپونيك پارس صنعت چيست؟

تيم طراحي پارس صنعت با طراحي سازه استاندارد علوفه هيدروپونيك كه به‌صورت پيش‌ساخته و به همراه كاتالوگ نصب، كشت علوفه هيدروپونيك را براي توليدكنندگان آسان كرده است. اين سازه از ميله‌ها و پيچ‌هايي تشكيل شده است كه به‌راحتي قابليت حمل دارد.

پارس صنعت در تمام راه در كنار شما مي‌ماند.

 

در سالهاي اخير باتوجه‌به گرايش افراد به مصرف محصولات پلاستيكي، پارس صنعت تنها به توليد محصولات علوفه هيدروپونيك بسنده نكرده است و در توليد گرانول كه ماده اوليه محصولات پلاستيكي است نيز پيشتاز اين صنعت بوده است.

گرانول چيست و چه كاربردي دارد؟

گرانول شكلي از پليمر است كه به‌صورت دانه‌دانه است. گرانول‌ها به‌صورت دانه‌هاي رنگي و در

 اندازه‌هاي كوچك هستند. از گرانول براي توليد محصولات و لوازم مختلف در صنعت پلاستيك‌سازي استفاده مي‌شود.

 

خلاصه اي از كاربردهاي گرانول در صنايع مختلف به شرح زير مي‌باشد:

  1. ماشين سازي (لوازم خودرو، لاستيك)
  2. چهارچوب در
  3. نرده
  4. سقف كاذب
  5. كف‌پوش‌ها
  6. لوازم خانگي
  7. تجهيزات پزشكي
  8. صنعت برق

چگونه از گرانول درآمد بالا كسب كنيم؟

امروزه عواملي مانند بالابردن كيفيت زندگي انسان‌ها، توجه به بهبود وضعيت معيشتي افراد، حفظ محيط‌زيست، توليد لوازم پرمصرف و كم‌هزينه و … چندين عامل مهم براي ايجاد كسب‌وكار در صنعت پلاستيك مي‌باشد.

تقريباً اگر به اطرافمان نگاه كنيم كمتر وسيله‌اي را مي‌توان يافت كه حداقل قطعه پلاستيكي در آن به كار نرفته باشد.

كسب درآمد از گرانول براي توليد محصولات پلاستيكي يكي از روش‌هاي درآمدزايي مي‌باشد كه در ابتدا با خريد گرانول و قالب تزريق پلاستيك مي توان در مدت زمان كمي سود زيادي را بدست آورد.

 

 طراحي قالب تزريق پلاستيك اولين گام توليد محصولات پلاستيكي:

مرحله طراحي قالب تزريق پلاستيك مهم‌ترين مرحله از ساخت محصولات پلاستيكي است، زيرا اولين ايده مشتريان به مرحله تصوير مي‌رسد.

سفارش طراحي قالب تزريق پلاستيك بايد به‌گونه‌اي باشد تا بتوان آن قالب‌ها را درست طراحي كرد و همچنين آن لوازم كاربردي و قابل‌استفاده باشند.

واحد طراحي قالب پلاستيك پارس صنعت در حال حاضر بدون هيچ‌گونه محدوديت فني و نرم‌افزاري، امكان طراحي تمامي قطعات پلاستيك و غير پلاستيكي مانند فيكسچر جوشكاري و دايكاست را دارا مي‌باشد.

 

طراحي فيكسچر جوشكاري چيست؟

توليد محصولات و لوازم مختلف معمولا از طريق استفاده از نيروي كار ، ماشين آلات ، ابزارها و فرآوري خاصي انجام مي‌گردد.

بخش توليد "محصولات غير پلاستيكي" با طراحي صنعتي ارتباط تنگاتنگي دارد.

 “فيكسچر”  يكي ازابزار هاي توليد در جهان صنعت است و همچنين يكي از پركاربردترين فيكسچرهاي موجود در بازار صنايع يعني فيكسچر جوشكاري است . شركت پارس صنعت با  طراحي فيكسچر جوشكاري گامي بزرگ در صنعت جوشكاري برداشته است.

و در آخر فراموش نكنيد:

پارس صنعت جايي براي رشد و شكوفايي شما در عرصه توليد محصولات كشت هيدروپونيك و همچنين محصولات پلاستيكي و صنعتي مي باشد.

كارشناسان ما باتكيه‌بر تجربيات قبلي و دانش روز دنيا تمامي نيازهاي شما را برآورده خواهند كرد.

 

parsanat.com