بهترین آسیاب قهوه صنعتی

قیمت آسیاب قهوه صنعتی کافی برای شاپ چقدراست؟ چه آسیاب قهوه ای برای کافی شاپ مناسب است؟ آیا برای کافی شاپ می تواند آسیاب قهوه صنعتی ایرانی  کاربردی باشد؟ چرا؟ همه این سوالات را در این پست مورد بررسی قرار می دهیم. قبل از هر چیز بهتر است نگاهی داشته باشیم به انتخاب آسیاب برای کافی شاپ که باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

آسیاب قهوه صنعتی کافی شاپ

بهترین آسیاب برای کافی شاپ آسیاب قهوه صنعتی است. زیرا می تواند همه نیازهای یک کافی شاپ را برآورده کند. چه از نظر سرعت و دقت و چه از نظر عملکرد و نحوه آسیاب خوب از این رو بیشتر افرادی که در حوزه قهوه و کافی شاپ فعال هستند به دنبال یک آسیاب قهوه صنعتی یا نیمه صنعتی می باشند. همین جا باید یادآوری کنم بیشتر دستگاه های آسیاب قهوه خانگی قابلیت آسیاب قهوه ترک را ندارد و محدودیت هایی برای آسیاب ایجاد می کنند به همین دلیل نمی توانند به اندازه کافی پاسخگوی نیاز یک کافی شاپ باشند.

 

  بهترین آسیاب قهوه صنعتی

بهترین آسیاب قهوه صنعتی برای کافی شاپ

همانطور که می دانید انتخاب بهترین آسیاب قهوه برای کافی شاپ بسیار حساس و ضروری است. زیرا یکی از بخش های مهم کار شما همین آسیاب است که می تواند روی بخش های دیگر هم تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال اگر قهوه به صورت یکدست آسیاب نشود و یا اینکه دقیقاً متناسب با دستگاه دم آوری قهوه آسیاب نشده باشد روی طعم و مزه قهوه اثر می گذارد. به همین دلیل بیشتر قهوه فروشی ها و کافی شاپ ها در زمان خرید آسیاب قهوه باید دقت لازم را به خرج دهند. اما مهم ترین مساله این است که بهترین آسیاب قهوه صنعتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

  • موتور قدرتمند با توان بالا

یکی از مهم ترین فاکتورهای یک آسیاب صنعتی خوب داشتن قدرت و توان موتور بالا است. زیرا دانه های قهوه بسیار سخت و مقاوم هستند و برای آسیاب چنین محصولی نیاز است موتور پرقدرت باشد. در این صورت دستگاه به راحتی می تواند دانه های قهوه را آسیاب کند و از طرف دیگر استهلاک دستگاه کمتر است این مساله می تواند به عمر و دوام دستگاه نیز کمک کند.

  • قدرت خنک کنندگی در دستگاه

با توجه به اینکه دانه های قهوه بسیار سخت هستند بدون شک در هنگام آسیاب بخصوص در زمان بیشتر دستگاه گرم می شود که این گرما می تواند روی کیفیت آسیاب تاثیر بگذارد و آنها را برشته و سوخته کند. به همین دلیل دستگاه های آسیاب بخصوص آسیاب صنعتی قهوه نیازمند فن خنک کنندگی هستند. دستگاه با داشتن فن، بدون مشکل می تواند با کیفیت بالا، آسیاب را انجام دهد  و شما نیازمند صرف زمان و انرژی بابت خنک شدن دستگاه نیستید. در غیر این صورت باید صبرکنید تا دستگاه خنک شود و بعداً دوباره کار خود را انجام دهید که این یعنی هدر رفتن انرژی و زمان شما و برای کافی شاپ مقرون به صرفه نیست!

  • تنوع درانواع  آسیاب

یکی از چالش های کافی شاپ ها، قهوه فروشی و ... داشتن تنوع در نحوه آسیاب است. همانطور که می دانید هر دستگاه قهوه، نیازمند آسیاب مخصوص به خود است. این مساله زمانی محقق می شود که شما بتوانید درجه بندی متنوعی در آسیاب خود داشته باشید. زمانیکه درجه بندی آسیاب محدود باشد دست شما باز نخواهد بود. آسیاب های صنعتی قهوه باید دارای درجه بندی متنوع و زیادی باشند تا بتوانند هر نوع آسیابی را تحت پوشش قرار دهند.

  • تیغه های مقاوم و با دقت

یکی از وسایل مهم و حساس در آسیاب قهوه تیغه های آن می باشد. زیرا این تیغه های هستند که باید دانه های سخت قهوه را آسیاب کنند از این رو داشتن مقاومت کافی و دقت بالا در تیغه مهم است. بیشتر آسیاب های صنعتی از تیغه های تخت بهره می برند. نحوه قرار گیری تیغه و استحکام آن یکی از فاکتورهای مهم  برای خرید آسیاب قهوه کافی شاپ است.

  • ظرفیت کافی برای گرایندر صنعتی

گرایندرهای صنعتی قهوه باید دارای ظرفیت قابل توجهی برای آسیاب باشند. زیرا باید حجم زیادی از دانه های قهوه را در زمان محدودی آسیاب کنند. در برخی از آسیاب های صنعتی متاسفانه این فاکتور مهم در نظر گرفته نشده است. شاید این مساله در نگاه اول چندان حائز اهمیت نباشد اما پای عمل که می رسد بسیار مهم است. زیرا شما باید در زمان محدودی به مشتریان زیادی سرویس بدهید و نیازمند آسیاب سریع و پرقدرت هستید.

  • عدم پرتی قهوه در گرایندر

جالب است بدانید اکثر دستگاه های گرایندر قهوه با پرتی زیادی آسیاب را انجام می دهند. این فرآیند حدوداً بین 200 تا 300 گرم پرتی قهوه ایجاد می کند. این موضوع زمانی بیشتر خودش را نشان می دهد که شما به صورت پشت سر هم بخواهید در چندین نمونه آسیاب ریز و درشت داشته باشید. دراین صورت باید برای بدست آمدن یک آسیاب یکنواخت و یکدست برای هر نمونه، مقداری پرتی از نمونه قبلی داشته باشید. با توجه به گران بودن دانه های قهوه این مساله مهم است. اما سوال اینجاست آیا دستگاه آسیاب قهوه صنعتی وجود دارد که پرتی را به حداقل برساند و یا پرتی آن صفر باشد؟ در جواب باید گفت: بله! اتفاقاً برخی از برندهای آسیاب قهوه ایرانی توانسته اند این مشکل را برای همیشه رفع کنند. به عنوان مثال آسیاب قهوه صنعتی یوکار با داشتن تجهیزات و امکانات بالا توانسته این مشکل را به صفر برساند. برای مشاهده اطلاعات این آسیاب و یا قیمت روز آن می توانید همین کلمه ( آسیاب قهوه صنعتی یوکار) را سرچ کنید و یا اینجا کلیک کنید.

  • ضمانت و خدمات پس از فروش در گرایندرصنعتی

هم یکی از گزینه های مهم انتخاب گرایندر صنعتی قهوه است. شاید این موضوع خیلی مهم نباشد اما اگر پای عمل برسد و بخواهید دستگاه خود را تعمیر و نگهداری کنید اهمیت این مساله را به روشنی درک می کنید. زیرا بسیاری از برندهای خارجی و حتی ایرانی ضمانت و خدمات پس از فروش ندارند. به همین دلیل با کوچک ترین مشکل شما باید هزینه های گزافی بابت تامین قطعه و یا سرویس دستگاه پرداخت کنید. این در حالی است که برخی از قطعات به صورت کامل در ایران وجود ندارند و شما حتی مجبور به تعویض کل دستگاه و خرید مجدد می شوید. متاسفانه این مساله در همه ابعاد ازجمله خرید لوازم برقی، خودرو و ... حاکم است. پیشنهاد ما این است که قبل از خرید این مساله را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید.

d5_8n07.jpg

 Alt:  قیمت آسیاب قهوه صنعتی

  • قیمت گرایندر صنعتی قهوه

اما در کنار همه نکات ذکر شده باید به قیمت آسیاب قهوه صنعتی برای کافی شاپ نیز توجه داشته باشید. بسیاری از آسیاب های خارجی با قیمت دلار ارزش گذاری می شوند و نسبت به عملکرد آنها، قیمت بالایی دارند. این در حالی است که برخی از برندهای ایرانی با داشتن قیمت منطقی و مناسب به همراه عملکرد عالی توانسته اند همه نیازهای مشتریان را برآورده کنند. علاوه بر این خدمات پس از فروش و ضمانت در برندهای ایرانی قابل تامین است و شما می توانید از بابت تعمیر و نگهداری دستگاه در آینده اطمینان داشته باشید. شاید این پرسش مطرح باشد که آیا یک برند ایرانی می تواند دقت و سرعت عالی داشته باشد؟ برخی از تولیدکنندگان آسیاب قهوه ایرانی با به روز شدن و مطابق با استانداردهای جهانی توانسته اند این مهم دست پیدا کنند. یکی از برندهای معروف ایرانی که توانسته همه امکانات و تجهیزات آسیاب قهوه به همراه دقت و سرعت بالا را تامین کند برند آسیاب قهوه یوکار است. این برند با داشتن نمایندگی در سراسر کشور و داشتن خدمات پس از فروش یکی از برندهای آسیاب محبوب ایرانی است.

نتیجه گیری:

با توجه به موارد بالا، قبل از خرید آسیاب قهوه حتماً تحقیق و اطلاعات کافی داشته باشید و موارد مهم از جمله قد ت و توان موتور، ظرفیت، درجه بندی، عدم پرتی قهوه، فن خنک کنندگی، ضمانت و خدمات پس از فروش را مورد بررسی قرار دهید. همین جا باید یادآوری کنم متاسفانه برخی برندها با داشتن امکانات کم و کیفیت پایین قیمت بالایی دارند و از طرفی برخی برندهای دیگر به لحاظ اقتصادی بودن محصول برای خرید، با حذف برخی از فاکتورها، قیمت ارزان و اقتصادی برای مشتریان در نظر می گیرند. پیشنهاد ما نه گروه اول و نه گروه دوم هستند زیرا شما می خواهید به صورت حرفه ای و مدام از دستگاه استفاده کنید و به قول معورف یک بار هزینه بدهید پس بهتر است بهترین دستگاه آسیاب قهوه صنعتی حرفه ای را با قیمت مقرون به صرفه در خرید خود داشته باشید و در بحث قیمت، ارزیابی خود را با توجه به عملکرد و امکانات انجام دهید نه صرفاً قیمت! متاسفانه بسیاری از خریداران صرفاً قیمت را مد نظر دارند و در آینده ای نه چندان دور باید هزینه های بیشتری نسبت به هزینه اولیه دستگاه بپردازند و یا مجبور به تعویض دستگاه می شوند. که این مساله مساوی است با به هدر رفتن وقت، انرژی و بودجه شما!

منبع: https://www.khabareazad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/29418-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%82%D9%87%D9%88%D9%87-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D9%BE?pr=1

 

 

 

 

۰ ۰

بلاک شدن در اینستاگرام _ از کجا بفهمیم بلاک شدیم

بلاک شدن در اینستاگرام _ از کجا بفهمیم بلاک شدیم

 

اکشن بلاک چیست؟

قبل از اینکه به روش های حذف بلاک در اینستاگرام و دلایل آن بپردازیم، بیایید ببینیم که مسدود کردن اینستاگرام از کجا می آید؟

بلاک کردن اینستاگرام به این معنی است که شما کاری را انجام داده اید که اینستاگرام آن را دوست ندارد. سپس به شما ضربه می زند و شما را مسدود می کند. مسدود کردن نیز معمولاً خیلی ناگهانی صورت می گیرد. اینستاگرام هیچ هشدار مسدودی ارائه نمی دهد. وقتی نمی‌توانید کسی را لایک کنید، نظر بدهید یا کسی را دنبال کنید، متوجه خواهید شد که بلاک شده‌اید. سپس پیامی action blocked را مشاهده خواهید کرد. بلاک شدن مدل های گوناگونی دارد که در ادامه در مورد آنها بحث خواهیم کرد.

علت بلاک شدن یک حساب کاربری در اینستاگرام

به طور کلی دلیل آن این است که شما کاری انجام داده اید که با الگوریتم های اینستاگرام سازگار نیست. به همین دلیل اینستاگرام تشخیص می دهد که آن حساب کاربری برای مدتی کار نکند. این احتمالاً برای مجازات کاربران است. در اکثر مواقع دلیل اقدامات غیر طبیعی برای افزایش فالوور میباشد. میتوان با کمی برسی ساده ترین روش افزایش فالوور را دانست.

1- زیاده روی در فالو و آنفالو

اینستاگرام این را دوست ندارد که کاربران در طول یک روز یا یک ساعت تعداد بالایی فالوور را فالو و یا آنفالو کنند. به همین دلیل حساب این افراد را مسدود می کند.

2- لایک بیش از حد

اگر در یک روز پست های دیگران را بیش از حد لایک کنید، اینستاگرام عصبانی خواهد شد! زمانیکه تعداد لایک های شما از حد مجاز در روز بیشتر شود، اینستاگرام می پذیرد که شما اسپم هستید و شما را بلاک می کند.

3- استفاده زیاد از هشتگ

اگر از هشتگ در کپشن پست ها و استوری ها بیش از حد استفاده کنید، اینستاگرام شما را بلاک خواهد کرد.

4- تکرار بیش از حد یک کامنت

درج کامنت های تکراری زیر یک پست یا پست های مختلف موجب می شود حساب اینستاگرام شما مسدود شود. سعی کنید از کامنت های تکراری زیر پست ها نگذارید.

5- استفاده از ربات اینستاگرام

بسیاری از حساب ها از ربات ها برای بالا بردن فالوور که به اصطلاح خرید فالوور واقعی نیز گفته میشود، افزایش لایک و غیره استفاده می کنند. اما استفاده از ربات در الگوریتم های جدید اینستاگرام به شدت کار اشتباهی می باشد. بنابراین، اگر از ربات های اینستاگرام استفاده می کنید، منتظر بمانید تا توسط اینستاگرام بلاک شود.

6- با دستگاه یا IP دیگری وارد اکانت اینستاگرام خود شوید

اگر با دستگاه یا آدرس IP دیگری وارد حساب خود شوید، نمی‌توانید پیام متنی یا ایمیل را تأیید کنید. در این زمان اینستاگرام به شما شک خواهد کرد. این بدان معنی است که آنها مشکوک هستند که ممکن است شما هکر باشید و حساب شما را مسدود کنند.

7- ریپورت شدن حساب

خوب، یکی از دلایل روشنی که اینستاگرام برای مسدود کردن حساب شما دارد ارسال ریپورت اکانت شما توسط بقیه کاربران می باشد. ریپورت به این معنی است که فالوورها به دلایلی از حساب شما به اینستاگرام شکایت می کنند.

8- انتشار محتوای غیراخلاقی

اگر پست انتشار یافته شما نامناسب باشد و اینستاگرام آن را غیراخلاقی تشخیص دهد، به احتمال زیاد شما را بلاک می‌کند. پست های غیر اخلاقی شامل؛ محتوای جنسی، عکس های خشونت آمیز، برهنه و ... می باشد.

9- نقض حق چاپ

شما باید محتوایی را که خودتان ایجاد کرده اید منتشر کنید. یعنی محتوای شما کپی نشده باشد. اگر پستی را از یک حساب کپی کردید، حتما آدرس آن صفحه را تگ کنید. البته اگر صاحب محتوا اجازه کپی برداری داده باشد، اشکالی ندارد. اما در غیر این صورت ممکن است توسط اینستاگرام بلاک شوید.

انواع بلاک در اینستاگرام چیست؟

انواع مختلفی از بلاک ها در اینستاگرام وجود دارد. از پیامی که اینستاگرام ارسال می کند، می توانید متوجه شوید که اکانت مسدود شده متعلق به کدام دسته است.

بلاک شدن موقت

همان‌طور که پیداست این بلاک برای یک مدت خاص در نظر گرفته می شود. این مدل بلاک شدن موقت است. شما به احتمال زیاد از یک عمل در اینستاگرام بسیار زیاد استفاده کرده‌اید.

بلاک شدن با تاریخ

در این مدل از بلاک شدن به شما تاریخی از زمان مسدود شدن پیج هم داده می شود. این بلاک تقریبا مشابه بلاک موقت می باشد. در بلاک با تاریخ انقضا  اینستاگرام می تواند شما را از 24 ساعت تا یک ماه نیز بلاک ‌کند. بین بسیاری از کاربران دیده شده که اگر در طول این مدت قوانین را نقض کنند، مدت زمان بلاک هم بیشتر می‌شود.

بلاک برای همیشه

یکی از سخت ترین بلاک ها این مورد می باشد. در این مورد شما برای همیشه، یا برای یک مدت بسیار طولانی مسدود شده‌اید. این مدل از بلاک معمولا اتفاق می‌افتد که بخاطر زیر پا گذاشتن قوانین اینستاگرام است.

برای رفع بلاک اینستاگرام چه کنیم؟

اکنون که متوجه شدید چرا اکانت شما مسدود شده است، وقت آن رسیده است که برای رفع انسداد اینستاگرام اقدام کنید. راه های زیادی برای خروج از بلاک وجود دارد. در اینجا چند روش وجود دارد که یکی از آنها در نهایت جواب می دهد. با همین گزینه اول شروع کنید و سپس بقیه موارد را نیز امتحان کنید.

1. استفاده از یک دستگاه دیگر و نت سیم کارت

دلایل زیادی برای مسدود کردن یک حساب وجود دارد. ممکن است اینستاگرام IP شما را مسدود کرده باشد نه حساب شما را! سپس از تلفن همراه یا لپ تاپ دیگری (دستگاهی غیر از دستگاه قبلی) استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که به جای Wi-Fi، باید از داده تلفن همراه استفاده کنید.

2- از اینستاگرام بخواهید بلاک شما را رفع کند

به محض مشاهده پیام بلاک بر روی صفحه، گزینه Tell Us را مشاهده خواهید کرد. فشار دادن این دکمه به این معنی است که می خواهید رفع بلاک شوید.

3- ارسال گزارش به اینستاگرام

اگر هیچ یک از دلایل بلاک ذکر شده در بالا را انجام نداده اید و بی گناه هستید، آن را در اینستاگرام گزارش دهید. صادقانه به اینستاگرام بگویید که کاری انجام ندادید. اینستاگرام به محض شناسایی شما را از حالت انسداد خارج می کند. البته اگر کار اشتباهی انجام دادید حتما این مرحله را امتحان کنید!

3- متصل کردن اکانت اینستاگرام و فیسبوک بهم

با اتصال اینستاگرام به اکانت شبکه اجتماعی دیگری به اینستاگرام ثابت کنید که شما ربات نیستید. در نهایت باید به نحوی اعتماد اینستاگرام را جلب کنیم. برای این کار به قسمت تنظیمات بروید. سپس به Account and Linked Account بروید. در این قسمت شبکه های اجتماعی مختلفی مانند فیسبوک، توییتر و ... را مشاهده می کنید. یکی را انتخاب کنید و اکانت اینستاگرام خود را به آن متصل کنید.

4- ?? ساعت صبر کنید تا بلاک اینستاگرام حذف شود

امکان حذف بلاک اینستاگرام بعد از 48 ساعت به خودی خود زیاد است. درمان هر دردی صبر است. در نهایت شما بلاک شده اید و سپس برای رفع آن اقدام می کنید.

5- تکمیل اطلاعات پروفایل 

اگر اطلاعات قسمت پروفیل و حساب شما هنوز کامل نیست، در اسرع وقت آن را تکمیل کنید. گاهی اوقات اینستاگرام با دیدن یک نمایه ناقص فکر می کند که این یک حساب جعلی است. به همین دلیل است که این حساب را مسدود می کند.

6- اینستاگرام را حذف و دوباره آنرا نصب کنید

یکی از راه حل های رفع انسداد اینستاگرام حذف نصب و نصب مجدد است. مثلا وقتی کامپیوتر شما خاموش می شود و یکبار خاموش می شود! اگر هیچ یک از موارد بالا جواب نداد، این را نیز امتحان کنید. به هر حال به یک راه است که گاهی اوقات جواب می دهد.

برای استفاده از خدمات مناسب میتوانید از 2 وبسایت مطرح در این زمینه نیز استفاده کنید:

https://www.smmraja.com/

https://nicesmmpanel.com/

https://www.b-webdesign.org/dir-wowonder/read-blog/95983

https://gab.com/ahmedkhatrity/posts/108944152327560154

https://twitter.com/ahmedal03612913/status/1566660060234784770

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSchrWSJFXYWHO8vnYKJdJ3hRxFCDfN-qf8zWoBIKGtBwZJp7g/viewform

http://learn.tilgroup.ru/activity/p/697687/

https://www.pinterest.co.uk/pin/1014646991034996892

https://ello.co/seoalikhatri/post/nukjbsencrp_no3ume0xlw

http://y8space.com/activity-2/p/3962297/

https://sociallawy.com/story2190704/https-nicesmmpanel-com-instagram-followers-panel

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/346637/

https://www.deshraag.org/activity/p/513236/

https://www.acityexplored.com/activity/p/464408/

https://lessontoday.com/activity/p/2157945/

https://whatsondigest.com/activity/p/255349/

http://westernt2p.ca/activity/p/1109548/

https://bandochoi.com/activity/p/2175184/

http://www.bcsnerie.com/activity/p/2777116/

http://sqworl.com/60t1lo

http://prayercaresharenetwork.com/activity/p/735198/

 

۰ ۰

شبکه های اجتماعی

تا به امروز شبکه های اجتماعی زیادی در دنیا معرفی شده اند که کاربران در آنها مشغول به فعالیت می باشند. شبکه هایی مانند؛ توییتر، فیسبوک، لینکدین. اما اگر شما کمی دقت به خرج دهید می بینید بیشتر اطرافیان شما، از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنند. راحتی استفاده از این پلتفرم باعث شده تا جایگاه ویژه ای نزد کاربران پیدا کند. در این پلتفرم می توان به آسانی تصاویر و ویدیوهای خود را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام دارای بخش های مختلفی می باشد. بیشترین بخشی که کاربران با آن سر و کار دارند، قسمت followers و following می باشد. در قسمت فالوورز شما می توانید افرادی که پیج شما را دنبال می کنند را ببینید و قسمت فالووینگ مربوط به پیج هایی می باشد که شما آنها را دنبال می کنید.

در روزهای اول نصب این پلتفرم کار سخت تر می باشد. یک پیج موفق در اینستاگرام برای ماندگاری و رشد بیشتر نیازمند داشتن فالوورهای بالا می باشد. برای محقق ساختن این امر شما باید اصول کار در اینستاگرام را بدانید. بسیاری از افراد برای بالا بردن رقم فالوورهای خود اقدام به خرید فالوور فیک می کنند. برخی دیگر نیز از ربات ها کمک میگیرند تا در ظاهر فالوورهای پیجشان بالا رود. باید بدانید اینکار در آخر به ضرر شما خواهد شد. هوش مصنوعی در اینستاگرام متوجه فعالیت ربات گونه شما می شود و ممکن است پیج شما را ببند. سعی کنید با استفاده از الگوریتم معین شده اینستاگرام پیش روید تا نتیجه حاصله برایتان مفید واقع شود. این کار زمانبر می باشد و در ماه های اول شما شاهد رشد کمی در پیج خود خواهید بود، اما عجله نکنید زیرا به مرور زمان حساب شما با رعایت اصولی که پیش گرفتید رشد خواهد کرد و به افراد بیشتری نشان داده خواهد شد.

در ادامه همراه ما باشید تا چند راهکار اصولی برای افزایش سریع فالوور اینستاگرام را برای شما بازگو کنیم.

8 ترفند افزایش فالوور اینستاگرام

1.لایک کردن پست های دیگران

یکی از راه های بالا بردن فالوور لایک کردن پست افراد حوزه مربوطه می باشد. سعی کنید با لایک کردن و کامنت گذاری تعامل خود را با دیگران بالا ببرید تا آنها نیز با شما تعامل برقرار کنند. حتما در زیر پست های دیگران کامنت های تخصصی بگذارید تا احتمال پین شدن کامنت شما برایتان به ووجود آید. زمانیکه کامنت شما پین شود، تعداد افراد بیشتری پیج شما را می بینند و در نتیجه اگر محتوای پیج شما مفید و کاربردی باشد اقدام به دنبال کردن شما می کنند.

شما حتی می توانید در قسمت نظرات دیگر پیج ها به سوالات کاربران پاسخ دهید. اینکار را بصورت محدود انجام دهید تا صاحب آن حساب شما را بلاک نکند.

2.بیوگرافی مختصر و عالی

نوشتن یک بیوگرافی عالی از ملزمات یک پیج اینستاگرام می باشد. در قسمت بیو شما مجاز هستید تا 150 کاراکتر اعم از حروف و اعداد بنویسید. برای نوشتن بیو کم خلاق باشید و سعی کنید مختصر ولی جامع اهداف پیج خود را بیان کنید. این نوع بیوگرافی ها احساس بهتری به کاربران می دهند و در بسیاری از موارد داشتن یک بیوگرتفی مناسب دلیل فالو کردن افراد می باشد.

3.پاسخگو باشید

زمانیکه به دنبال بالا بردن و قوی کردن پیج اینستاگرام خود هستید، حتما باید پاسخگو سوالات کاربران باشید. بسیاری از حساب ها در اینستاگرام وجود دارند که پاسخگو سوالات مشتریان خود نمی باشند. با اینکار فقط به خودتان لطمه می زنید، زیرا کاربران در صورت بی جواب ماندن سوالاتشان شما را آنفالو می کنند. سعی کنید تمامی کامنت ها و سوالات فالوورهای خود را در سریعترین زما پاسخ دهید تا حس اعتماد را در آنها ایجاد کنید. سعی کنید با لحن زیبا از دنبال کنندگان خود قدر دانی کنید تا حس خوبی به آنها منتقل کنید. با اینکار شما می توانید این امید را داشته باشید که به واسطه مخاطبان خود به افراد بیشتر دیگر معرفی خواهید شد.

4.فالو کردن دیگران

یکی از بهترین ترفندهای افزایش فالوور فالو کردن دیگران می باشد. زمانیکه کسی را فالو می کنید متوجه شما می شود و در صورتی که پیج جذابی باشید او هم اقدام به فالو کردن شما می کند. سعی کنید افرادی را دنبال کنید که در حوزه فعالیت شما مشغول به کار هستند. این افراد مخاطبان هدف شما هستند. با اینکار به اینستاگرام می فهمانید که حوزه فعالیت شما چه افراد و پیج هایی هستند.

5.استمرار در پست گذاری

برای اینکه پیج شما روند صعودی داشته باشد سعی کنید حتما به صورت مستمر پست بگذارید. اینکار برای تمامی حساب ها ضروری می باشد. سعی کنید در طول هفته پست جدید منتشر کنید. بهتر است هر روز در قسمت استوری فعالیت داشته باشید.

حتما زمان مناسب برای انتشار پست های خود را پیدا کنید. گذاشتن پست در زمان مناسب باعث بالا رفتن تعامل کاربران با محتوای شما می شود.

6.تگ کردن افراد

یکی از ترفندهای افزایش فالوور تگ کردن افراد می باشد. زمانیکه می خواهید پست و یا عکسی را منتشر کنید می توانید افرادی را تگ کنید. شما می توانید از افراد موثر برای اینکار استفاده کنید. با اینکار شما می توانید به راحتی با دیگر افراد تعامل برقرار کنید. اما در مورد استفاده از این ویژگی زیاده روی نکنید.

7.گذاشتن ویدئو در اینستاگرام

حتما در کنار عکس ها از ویدئو نیز برای پست ها و استوری های خود استفاده کنید. تنها %10 از محتوای اینستاگرام متعلق به ویدئوها می باشد. سعی کنید از ویدئوهای با کیفیت بالا در محتواهای خود استفاده کنید. گذاشتن ویدئو می تواند احساس خوبی را به کاربران شما منتقل کنند.

8.استفاده از لایو

یکی از ویژگی های جذاب اینستاگرام گذاشتن ویدئو زنده در استوری می باشد. شما می توانید به صورت زنده از طریق لایو با دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار کنید. این ویژگی تاثیر زیادی برای رشد کسب و کارها به وجود آورده است. مدت زمان لایو 1 ساعت بوده که اخیرا تا 4 ساعت نیز افزایش یافته است. زمان گرفتن لایو اینستاگرام یک اعلان برای فالوورهای شما مبنی بر شروع لایو شما می فرستد. از این طریق کاربران مطلع خواهند شد که شما در حال لایو گرفتن هستید. در قسمت لایو فالوورها قادر خواهند بود سوالات خود را از شما بپرسند و لایو شما را لایک کنند. با اینکار تعامل حساب شما بالاتر می رود.

http://www.fxstat.com/en/user/profile/Faheemkhatri4-278208/blog/37217177-Make-A-Social-Media-Marketing-Splash-Through-These-Great-Ideas

http://faheemkhatri4.bloggersdelight.dk/2022/09/05/make-social-media-marketing-your-oyster-with-our-techniques/

https://biiut.com/read-blog/9736

https://theomnibuzz.com/make-social-media-marketing-your-oyster-with-our-techniques/

https://www.click4r.com/posts/g/5846194/make-social-media-marketing-your-oyster-with-our-techniques

https://blogfreely.net/faheemkhatri4/make-social-media-marketing-your-oyster-with-our-techniques

http://y8space.com/members-2/faheemkhatri4/activity/3962492/

https://zenwriting.net/faheemkhatri4/social-media-for-businesses-how-to-market-properly

https://postheaven.net/faheemkhatri4/social-media-for-businesses-how-to-market-properly

https://blog.storymirror.com/read/mze96iig/social-media-for-businesses-how-to-market-properly

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/social-media-marketing-what-you-need-to-know-today

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/members/faheemkhatri4/activity/346651/

https://www.homify.co.uk/ideabooks/8989035/social-media-marketing-what-you-need-to-know-today

https://writeablog.net/faheemkhatri4/social-media-marketing-what-you-need-to-know-today

https://graph.org/Social-Media-Marketing-What-You-Need-To-Know-Today-09-05

https://www.launchora.com/story/social-media-marketing-what-you-need-to-know-toda

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/social-media-marketing-tips-for-building-a-business

http://community.runanempire.com/index.php?p=/discussion/289127/social-media-marketing-tips-for-building-a-business?new=1

https://addandclick.com/read-blog/92212

http://mnuhammadzaid1.unblog.fr/2022/09/05/we-have-the-social-media-marketing-strategies-you-cant-go-on-without/

https://www.dailystrength.org/journals/we-have-the-social-media-marketing-strategies-you-cant-go-on-wit

۰ ۰

چگونه ادعای شهرت کنیم

اصطلاح «حسن نیت» که در گذشته به عنوان حق تجارت بین تجار و بازاریان شناخته می شد، حقی است که قانونگذار برای مستأجران اماکن تجاری وضع کرده است. طبق قانون سرقفلی با اجاره ماهانه متفاوت است و تقاضای سرقفلی شرایط و ضوابط خاصی دارد. قبل از بررسی شرایط ادعای سرقفلی، ضروری است ابتدا با انواع سرقفلی آشنا شویم.

1. سرقفلی واقعی: سرقفلی واقعی زمانی تعیین می شود که ملک تجاری تأسیس شود و مالک بدون توجه به نوع تجارت، حق سرقفلی را به مستأجر اختصاص دهد. این نوع سرقفلی با تسهیلات ملک تجاری همراه بوده و مبلغ واقعی سرقفلی در مدت اجاره از مستاجر دریافت خواهد شد.

2. سرقفلی فرضی: این نوع سرقفلی در واقع حق کسب و پیشه است که در نهایت موجب شهرت و افزایش اعتبار برای اموال تجاری می شود. لازم به ذکر است که حق سرقفلی مجازی در قانون موجر و مستاجر مصوب 1355 مشخص نشده است.

3. انتقال سرقفلی با سند ساده: این نوع انتقال سرقفلی در بین دلالان بسیار متداول است و قرارداد اجاره بین مالک و مستاجر به صورت دستی تنظیم و یا به صورت چاپی در شرکت ها ارائه می شود.

https://bit.ly/3iaUTyE

4. انتقال سرقفلی با سند رسمی: این نوع انتقال سرقفلی بین صاحب اماکن تجاری و مستاجر رسما و در دفترخانه اسناد رسمی صورت می گیرد. طبق این سند رسمی، در صورت ادعای حسن نیت مستاجر، انتقال سرقفلی رسما انجام می شود.

5. چگونه ادعای شهرت کنیم

6. برای مطالبه سرقفلی طبق قانون روابط موجر و مستاجر مصوب 1376 به این موضوع رسیدگی می شود. به این ترتیب اگر موجر با حکم تخلیه اقدام به تخلیه ملک کند در این صورت اگر مستاجر بخواهد سرقفلی داشته باشد. می تواند در زمان ارائه دادخواست تخلیه یا پس از آن از صاحبخانه درخواست سرقفلی کند. . در این صورت در جلسه دادگاه میزان سرقفلی به نرخ روز محاسبه می شود و مالک موظف به پرداخت این مبلغ می باشد. در این دعاوی مستاجر خواهان و مالک ملک مدعی علیه است.

7. شرایط دعوی و دعاوی حسن نیت

8. عقد مبتنی بر حق سرقفلی مبتنی بر رضایت مستأجر و صاحب مال است. سرقفلی مربوط به اجاره املاک تجاری است و هیچکس نمی تواند برای املاک مسکونی و اداری سرقفلی در نظر بگیرد. شرایط اقامه دعوی و مطالبه سرقفلی به شرح زیر است:

 

https://faheemkhatri.blogspot.com/2022/11/blog-post_11.html

https://sites.google.com/view/asfuh-gyie-gdfgi-fok-gifh-goe/home

https://faheemkhatri4.weebly.com/home/9035552

https://medium.com/@narif67241/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82%DB%8C%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-fe5ba7326776

https://iqqstczuxp.wordpress.com/2022/11/12/%d9%88%da%a9%db%8c%d9%84%d8%ad%d9%82%d9%88%d9%82%db%8c%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/

https://www.liveinternet.ru/users/faheemkhatri4/post496345983/

https://www.evernote.com/shard/s356/sh/756cd2ff-52d2-f82f-12aa-5447e12129df/0ee76207d291100d9f161c65e9a0092b

https://app.box.com/s/o3g70hyocwsry5nwc0n1ghp476p1pc3b

https://telegra.ph/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-11-12

https://diigo.com/0qnahg

https://site-5606536-8612-8917.mystrikingly.com/blog/1a9646b90c2

https://www.pearltrees.com/lebocod6/item482261272

https://successful-desert-bca.notion.site/bb2b2f6c043d43559f23915c1143f577

https://www.merchantcircle.com/blogs/faheem-new-york-ny/2022/11/-/2340535

https://penzu.com/p/d16c731b

https://writeupcafe.com/%d9%88%da%a9%db%8c%d9%84-%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/

https://all4webs.com/faheemkhatri4/ufgulg.htm?13856=51638

 

۰ ۰